פניה ליועמ"ש: פתח בבדיקת הסתרת התחלואה במערכת החינוך

    איתי גדסי No Comments on פניה ליועמ"ש: פתח בבדיקת הסתרת התחלואה במערכת החינוך

    התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועמ״ש בדרישה לפתוח בבדיקת הסתרת התחלואה במערכת החינוך: "מציאות שבה שר משרי הממשלה מסתיר מידע מראש הממשלה ומהגורמים המקצועיים הרלוונטיים, היא מציאות שאין להשלים עמה"

    משרד החינוך צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התנועה לאיכות השלטון פנתה היום (חמישי) לראש הממשלה נפתלי בנט וליועמ״ש אביחי מנדלבליט בבקשה לפתוח בבדיקת הטענות בדבר התנהלות משרד החינוך בנוגע להעברת נתוני תחלואה בבתי הספר.

    זאת בהמשך לדיווחים לפיהם משרד הבריאות אישר בהודעה רשמית כי לא קיבל ממשרד החינוך נתונים חשובים וקריטיים, כגון נתוני הנוכחות בכיתות הירוקות. על פי הדיווחים בתקשורת, ישנם גורמים במשרד החינוך אשר לטענתם משרד החינוך מנע את העברתם של נתונים חשובים אלו כדי להסתיר את כמות הנדבקים בבתי הספר, ובכך להימנע מסגירתם.

    התנועה לאיכות השלטון כתבה ״כי טענות חמורות אלו מטילות עננה כבדה של חשש שמא משרד החינוך מתנהל באופן עצמאי אשר נוגד את מדיניות הממשלה, ואף מסכן את בריאות הציבור. כן, מציאות שבה שר משרי הממשלה מסתיר מידע מראש הממשלה ומהגורמים המקצועיים הרלוונטיים, היא מציאות שאין להשלים עמה״.

    ״מתוקף תפקידכם כראש ממשלת ישראל וכיועץ המשפטי לממשלה, החשיבות שבבירור טענות אלו בוודאי לא נעדרת מעיניכם, בוודאי שמבחינה בריאותית, אך לא פחות מכך מבחינה ציבורית וערכית״.



    0 תגובות